Kategorie

wtorek, 19 marca 2013

Kolczyki Kasi, czerwono - złote

I już! Słowo się rzekło, więc kolejny post i  sutasz. 

Tym razem klasycznie - w formie kolczyków. Specjalne zamówienie Kasi, która długo się naczekała. Ale w końcu są!

Asymetryczne, ażurowe, długie. 
W centralnej części serducho Swarovski w odcieniu Siam AB, przepięknie odbija światło! Otacza je sutasz bordowy, czerwony i złoty.  Mniejsze kryształki i dyndajace to również Swarowski. 
Nie zabrakło również drobnych koraliczków TOHO. Są nie najmniejsze mają 9cm długości i około 3cm w najszerszym miejscu. Kolczyki są na srebrnych sztyftach, podklejone eko skórką w kolorze złotym i czerwonym. 
Mam nadzieję, że właścicielka będzie z nich zadowolona :)







3 komentarze:

  1. Ach te mi się podobają szczególnie:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję a candy jakoś mi umknęło, ale już się poprawiłam :) może tym razem mi się poszczęści ...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń