Kategorie

wtorek, 7 lutego 2012

Na dobry początek

... i stało się! Za namową wszystkich wokoło postanowiłam spróbować i wystawić na publiczne oglądanie moje wytwory. Autoreklama twórczości mej zawsze marnie mi wychodziło , a właściwie nie było jej wcale, bo dłubałam albo dla siebie albo dla rodziny i znajomych w ramach prezentów z okazji przeróżnych. W związku z tym jestem pełna obaw a i wystukanie paru słów tytułem wstępu nie było dla mnie łatwe ;) Mam jednak nadzieję, że spojrzycie na me rękodzieło przychylnym okiem i baaa... może nawet coś Wam się spodoba :) Zapraszam więc do oglądania i komentowania!
 ps. dodam tylko, że to mój początek z tą techniką, więc do ideału długa droga ale staram się staram...


                                                                                                                         eRBe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz